Projekt zvýšení prodejnosti vybraných produktů společnosti Svět plodů – Bc. Zuzana Molnárová
Bc. Zuzana Molnárová
Diplomová práce
Projekt zvýšení prodejnosti vybraných produktů společnosti Svět plodů
Project of Increasing Sales of Selected Products of the Company Svět plodů
Anotace:
Diplomová práca je zameraná na zvýšenie predaja produktov firmy Svět plodů. Cieľom práce je spracovať poznatky z literárnych zdrojov, popísať a analyzovať pozíciu a situáciu firmy a produktu a na základe toho navrhnúť projekt zvýšenia predaja daného produktu, ktorý sa navyše podrobí časovej a rizikovej analýze. Na vyhodnotenie možných príčin som využila hlavne bow-tie, kvalitatívnu a kvantitatívnu …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on increasing the sales of products of the company Svět plodů. The goal of the work is to process knowledge from literary sources, describe and analyze the position and situation of the company and the product, and based on this, propose a project to increase the sales of the given product, which will also be subjected to a time and risk analysis. To evaluate possible …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 8. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Molnárová, Zuzana. Projekt zvýšení prodejnosti vybraných produktů společnosti Svět plodů. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Management a marketing / Marketing management
Práce na příbuzné téma
-
Riadenie vzťahov so zákazníkom – súčasť marketingu vo vybranej inštitúci
Lívia Tomášková -
Riadenie vzťahov so zákazníkmi v praxi
Martin Schwantzer -
Vybrané aspekty bankového marketingu v podmienkach SR - Riadenie vzťahov so zákazníkmi
Dominika Galliková -
Riadenie vzťahov so zákazníkmi vo vybranej banke
Tomáš Michálek -
Moderné riadenie vzťahov so zákazníkom ako cesta prosperity spoločnosti
Marianna Morvaiová -
Riadenie vzťahov so zákazníkom vo finančnej spoločnosti
Miloš Gramblička -
Riadenie vzťahov so zákazníkmi (CRM) vo finančnej inštitúcií
Štefan Giertl -
Návrh inovatívnych postupov v riadení vzťahov so zákazníkmi
Zuzana Lauermannová