Návrh plánu online marketingové komunikace – Aneta Krejčí
Aneta Krejčí
Bakalářská práce
Návrh plánu online marketingové komunikace
Plan Proposal of Online Marketing Communication
Anotace:
V bakalářské práci je zpracován návrh plánu online marketingové komunikace pro vybranou společnost. Pro sestavení plánu byla využita analýza současného stavu online marketingu ve společnosti a analýza konkurence. Součástí analýzy je zjištění cílové skupiny zákazníků a jejich motivace z hloubkových rozhovorů. Následně byla zpracována SWOT matice a jednotlivé návrhy byly finančně vyčísleny.Abstract:
The Bachelor thesis digests a plan of online marketing communication for a selected company. An analysis of the current situation of online marketing in the company and an analysis of the competition were used to compile the plan. The analysis also included finding out the target group of customers and their motivation from in-depth interviews. Subsequently, the SWOT analysis was processed and the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Dita Henek Dlabolová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Finanční management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Binary Options Online Trading Through Mobile and Online Marketing Communication
Irakli Baiadze -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Sociální úzkostnost, online sebe-otvírání a vliv percepce kontrolovatelnosti online komunikace u uživatelů Facebooku v období vynořující se dospělosti
Zuzana Očadlíková -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
Online marketingová komunikace AC Sparta Praha
Filip Liška -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Vliv online marketingové komunikace na hodnotu vybrané značky
Petr Korec