Aneta Krejčí

Bakalářská práce

Návrh plánu online marketingové komunikace

Plan Proposal of Online Marketing Communication
Anotace:
V bakalářské práci je zpracován návrh plánu online marketingové komunikace pro vybranou společnost. Pro sestavení plánu byla využita analýza současného stavu online marketingu ve společnosti a analýza konkurence. Součástí analýzy je zjištění cílové skupiny zákazníků a jejich motivace z hloubkových rozhovorů. Následně byla zpracována SWOT matice a jednotlivé návrhy byly finančně vyčísleny.
Abstract:
The Bachelor thesis digests a plan of online marketing communication for a selected company. An analysis of the current situation of online marketing in the company and an analysis of the competition were used to compile the plan. The analysis also included finding out the target group of customers and their motivation from in-depth interviews. Subsequently, the SWOT analysis was processed and the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Dita Henek Dlabolová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta