Teachers' assessment and grading criteria in ELT at lower secondary schools – Martin STANĚK
Martin STANĚK
Bachelor's thesis
Teachers' assessment and grading criteria in ELT at lower secondary schools
Teachers' assessment and grading criteria in ELT at primary and lower secondary schools
Abstract:
This thesis focuses on discovering the opinion of teachers in regards to whether the current system of grading, testing and assessment in beneficial to learners on harmful. Furthermore, it analyses the way by which teachers make grades. What is their stance on grades, assessment and what do they include in tests.Abstract:
Tato práce se soustředí na zjištění názorů učitelů ohledně toho, jestli je momentální systém známkování, testů a hodnocení pro žáky benefiční, nebo jim spíše ubližuje. Dále analyzuje, jakým způsobem učitelé tvoří známky, jaký je jejich postoj ke známkám, hodnocením a co vše zahrnují do testů.
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 6. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Blanka Babická, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STANĚK, Martin. \textit{Teachers' assessment and grading criteria in ELT at lower secondary schools}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2022. Available from: https://theses.cz/id/nqrg84/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
STANĚK, Martin. Teachers' assessment and grading criteria in ELT at lower secondary schools. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / field:
English: teaching focus / English: teaching focus
Theses on a related topic
-
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Role mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka
Dan KONEČNÝ -
Rozsah využití mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základních škol
Kateřina PLÍVOVÁ -
Výuka anglického jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni základní školy
Bára Forejtová -
Výuka výslovnosti anglického jazyka na druhém stupni základních škol
Kateřina Jezdinská -
Didaktické využití filmu "The Shawshank Redemption" ve výuce anglického jazyka:Výuka jazyka současně se zpřístupněním odlišné kultury
Naděžda Vacatová -
Přínosy užívání mateřského jazyka v hodinách anglického jazyka
Martina CHVÁLOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights