Ing. Robert Almássy, DiS.

Bachelor's thesis

Vývoj reklamy v televizi z hlediska investic do médií

An advertising development in the television from the point of investment into the media
Abstract:
Bakalářská práce „Vývoj reklamy v televizi z hlediska investic do médií“ v úvodních částech analyzuje investice do reklamy a inzerce v ČR za období let 1999-2010 a to: v jednotlivých mediatypech (tisk, televize, rozhlas, internet, outdoor a kinoreklama), v českých televizích (veřejnoprávních a soukromých) a v jednotlivých kanálech veřejnoprávní televize (ČT1, ČT2, ČT4 a ČT24). Vycházím přitom z brutto …more
Abstract:
The bachelors diploma „An advertising development in the television from the point of investment into media„ provides an analysis of the advertisement in the Czech Republic focused on different mediatypes (print, television, radio, internet, outdoor and cinema advertising) and different public (CT1,CT2, CT4, CT24) and private television channels. I am looking into the matter from so called gross prices …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 9. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 10. 2011
  • Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Reader: PhDr. Ladislav Lašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní