Ing. Robert Almássy, DiS.

Bakalářská práce

Vývoj reklamy v televizi z hlediska investic do médií

An advertising development in the television from the point of investment into the media
Anotace:
Bakalářská práce „Vývoj reklamy v televizi z hlediska investic do médií“ v úvodních částech analyzuje investice do reklamy a inzerce v ČR za období let 1999-2010 a to: v jednotlivých mediatypech (tisk, televize, rozhlas, internet, outdoor a kinoreklama), v českých televizích (veřejnoprávních a soukromých) a v jednotlivých kanálech veřejnoprávní televize (ČT1, ČT2, ČT4 a ČT24). Vycházím přitom z brutto …více
Abstract:
The bachelors diploma „An advertising development in the television from the point of investment into media„ provides an analysis of the advertisement in the Czech Republic focused on different mediatypes (print, television, radio, internet, outdoor and cinema advertising) and different public (CT1,CT2, CT4, CT24) and private television channels. I am looking into the matter from so called gross prices …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 10. 2011
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: PhDr. Ladislav Lašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace