Veronika STOPKOVÁ

Bachelor's thesis

Marketing obce Veselá

The Marketing of Veselá Municipality
Anotácia:
Cílem mé bakalářské práce bude zhodnocení současného využití nástrojů marketingu v obci Veselá, a to jak marketingového, tak komunikačního mixu, jako faktoru rozvoje obce. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí: teoretické a praktické. Teoretická část představuje literární rešerši týkající se podstaty marketingu a jeho role s ohledem na potřeby obce. Dále je zde charakterizována obec a její orgány …viac
Abstract:
The goal of my bachelor thesis will be to evaluate the current use of marketing tools in the village Veselá, both the marketing and communication mix as a factor in the development of the village. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part is a literature review concerning the nature of marketing and its role with regard to the needs of the village. There …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zverejniť od: 26. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Pavel Křížka

Citační záznam

Jak správně citovat práci

STOPKOVÁ, Veronika. Marketing obce Veselá. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe