Bc. Monika Moringová

Diplomová práce

Marketingová komunikace vybraného podniku

Marketing communication of a selected company
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to propose a marketing communication for a specific company. The theoretical part is focused on marketing communication in the B2B market and the process of creating a communication campaign. In the practical part situation analysis is performed, a significant source of information was a quantitative survey and interviews with company´s management. Based on the results …více
Abstract:
Cieľom tejto diplomovej práce je navrhnúť marketingovú komunikáciu pre konkrétny podnik. Teoretická časť práce je zameraná na marketingovú komunikáciu na B2B trhu a postup pri tvorbe komunikačnej kampane. V praktickej časti je uskutočnená situačná analýza, ktorej značným zdrojom informácii bol kvantitatívny prieskum a rozhovory s vedením podniku. Na základe výsledkov situačnej analýzy sú stanovené …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta