Jakub Folauf

Bakalářská práce

Komunikační marketingová strategie značky Mattoni pro sportovní partnerství

Marketing communication strategy of the Mattoni brand for the sports partnerships
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je především zhodnocení a analýza stávající komunikační marketingové strategie společnosti Karlovarské minerální vody, a.s., a především značky Mattoni za využití literární rešerše a syntézy. Práce je rozdělena do tří hlavních částí, přičemž první část popisuje teoretická východiska. V této části jsou popsány základní marketingové pojmy a pojmy, které jsou podstatné pro …více
Abstract:
The main target of this bachelor thesis is evaluation and analysis of current marketing communication strategy of Karlovarské minerální vody, a.s. and especially the Mattoni brand with usage of literary research and synthesis. The thesis is divided into three main parts with first part describing theoretical basics. This part describes the basic marketing elements and elements, which are relevant to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta

Česká zemědělská univerzita v Praze

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika

 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses nromsp nromsp/3
14. 3. 2018
Složky
Soubory
Mach, J.
15. 3. 2018
Mach, J.
15. 3. 2018
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.