Mnohojazyčnost ve výuce němčiny jako dalšího cizího jazyka – Mgr. Miroslav Janík, Ph.D.
Mgr. Miroslav Janík, Ph.D.
Disertační práce
Mnohojazyčnost ve výuce němčiny jako dalšího cizího jazyka
Multilingualism in Teaching German as Third Language
Anotace:
V této disertační práci jsme se zaměřili na rozvoj mnohojazyčnosti ve výuce německého jazyka jako druhého cizího jazyka po angličtině. V teoretické části jsme představili koncepci mnohojazyčnosti a pojetí jazyků ve vztahu k mnohojazyčnosti. Pro účel této práce jsme zůstali u chápání mnohojazyčnosti jako schopnosti na různých úrovních ovládat a osvojovat si tři a více jazyky v jejich vzájemné propojenosti …víceAbstract:
In this dissertation thesis we have focussed on the development of multilingualism in teaching German as a second foreign language (after English). In the theoretical part, the concept of multilingualism and the concept of languages in relation to multilingualism were introduced. In this dissertation, we understand multilingualism as the ability to use (at various levels) and acquire three or more …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/iq27t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2016
- Vedoucí: doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D.
- Oponent: doc. PaedDr. Hana Andrášová, Ph.D., prof. PhDr. Libuše Spáčilová, Dr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice (čtyřleté) / Didaktika cizího jazyka
Práce na příbuzné téma
-
Hudba a písně ve výuce němčiny jako dalšího cizího jazyka - jedna z možností aktivizace žáků
Jana Hrbáčková -
Nácvik výslovnosti v kontextu výuky němčiny jako dalšího cizího jazyka po angličtině
Alena NECHVÁTALOVÁ -
The utility of gesticulation – the case of learning the temporal orientation in Chinese as a second/third language
Tereza Halúzková -
Role mateřského jazyka při osvojování druhého a třetího jazyka
Nikol Fialová -
Analysis of Learner-Learner Interaction in English as a Foreign Language Teaching
Juliana Kráľová -
EFL/ESL Course Proposal: Genre-based Approach to Teaching Casual Conversation
Marie Barotová -
EFL/ESL Course Proposal: Genre-based Approach to Teaching Casual Conversation
Marie Barotová -
Internationalisation of Higher Education under the Microscopic Lens of Conversation Analysis: An empirical account of participant orientations to language in a Czech EMI context
Magdalena HANUSKOVÁ