Bc. Marek Trnka

Bachelor's thesis

Cenová strategie podniku v aktuálním konkurenčním prostředí

Price Strategy of Company in the Current Environment
Anotácia:
Tématem této práce je cenová strategie podniku v aktuálním konkurenčním prostředí. V teoretické části jsou popsány funkce ceny, vnitřní a vnější faktory ovlivňující cenu, cenová politika, jakož i způsoby stanovování cen v kontextu s řízením vztahů se zákazníky. Důraz je přitom kladen zejména na ekonomické souvislosti včetně ekonomických teorií. Praktická část, navazující na teoretické poznatky, představuje …viac
Abstract:
The topic of this work is a price strategy of company in the current environment. There are described price functions, internal and external factors affecting the price, price policy, as well as methods and pricing strategy in the context of Customer Relationship Management in the theoretical part. Emphasis is being especially placed on the economics and the economic theory. The practical part refers …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
  • Vedúci: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní