Cenová strategie podniku v aktuálním konkurenčním prostředí – Bc. Marek Trnka
Bc. Marek Trnka
Bakalářská práce
Cenová strategie podniku v aktuálním konkurenčním prostředí
Price Strategy of Company in the Current Environment
Anotace:
Tématem této práce je cenová strategie podniku v aktuálním konkurenčním prostředí. V teoretické části jsou popsány funkce ceny, vnitřní a vnější faktory ovlivňující cenu, cenová politika, jakož i způsoby stanovování cen v kontextu s řízením vztahů se zákazníky. Důraz je přitom kladen zejména na ekonomické souvislosti včetně ekonomických teorií. Praktická část, navazující na teoretické poznatky, představuje …víceAbstract:
The topic of this work is a price strategy of company in the current environment. There are described price functions, internal and external factors affecting the price, price policy, as well as methods and pricing strategy in the context of Customer Relationship Management in the theoretical part. Emphasis is being especially placed on the economics and the economic theory. The practical part refers …víceKlíčová slova
Cena cenová politika cenové strategie a metody hodnototvorný proces konkurence marketingový mix náklady rozhodování spotřebitele řízení vztahů se zákazníky ŠKODA AUTO tržní prostředí vyjednávání o ceně změny cen Price pricing pricing strategies and methods value creation proces competition marketing mix costs consumer decision-making Customer Relationship Management market environment price negotiations price changes
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ao3v1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane