Algoritmizace metod pro znázorňování absolutních hodnot jevu – Bc. Miroslav VLAŠANÝ
Bc. Miroslav VLAŠANÝ
Master's thesis
Algoritmizace metod pro znázorňování absolutních hodnot jevu
The algorithm development of methods used for the display of absolute values of the phenomenon
Anotácia:
V dnešní době existuje mnoho geoinformačních softwarů, které ale stále nedokáží nahradit všechny vyjadřovací metody, které je kartograf schopen udělat ručně. Dalším krokem v tomto směru je vytváření různých extenzí a toolboxů do aplikací na míru pro každý region podle jejich kartografických metod a zásad. Proto byl vytvořen algoritmus pro tvorbu map pomocí vyjadřovacích metod pro kvantitativní data …viacAbstract:
There are many GIS product for map creation, but cartograph can't make any expression method what he knows. There are limits of these applications. In my thesis I solved problems with the expression methods for quantitative data with absolute value of a phenomenon. I created an algorithm based on decision-making process for creating map in ArcGIS 9.3. It helps the user with creating of the map with …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011
Identifikátor:
161127
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Doc. RNDr. Jaromír Kaňok, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VLAŠANÝ, Miroslav. Algoritmizace metod pro znázorňování absolutních hodnot jevu. Olomouc, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 27. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of ScienceMaster programme / odbor:
Geography / Geoinformatics
Práce na příbuzné téma
-
Rozhodovací proces v podniku
Martin Červinka -
Rozhodovací proces v podniku
Patrik Žáček -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Rozhodovací proces a rozhodovací modely v praxi
Adéla Kamírová -
Kúpny rozhodovací proces zákazníkov na trhu plaviek z hľadiska vybranej značky
Michal Slávik -
Rozhodovací proces o nástupnictví v rodinné firmě formou prodeje
Lucie Klattová
Názov
Vložil
Vložené
Práva