Komunikační strategie sociálních sítí Academia Film Olomouc – Jennifer Chlebková
Jennifer Chlebková
Bakalářská práce
Komunikační strategie sociálních sítí Academia Film Olomouc
Academia Film Olomouc Social Media Communication Strategy
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o sociálních sítích filmového festivalu Academia Film Olomouc jako nástroji marketingové komunikace kulturní akce popularizující vědu. Cílem práce je zmapovat současnou komunikaci festivalu v tomto prostředí a na základě zjištěných poznatků navrhnout uplatnitelná doporučení potenciálně vedoucí k efektivnější komunikaci s cílovou skupinou festivalu na jednotlivých platformách …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the social media of the Academia Film Olomouc film festival as a tool for marketing communication of cultural event popularizing science. The aim of the work is to map the current communication of the festival in this environment and on the basis of the findings to propose applicable recommendations potentially leading to more effective communication with the target …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Chlebková, Jennifer. Komunikační strategie sociálních sítí Academia Film Olomouc. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele
Oldřiška Schwubová -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková