Miroslav MOJŽÍŠ

Diplomová práce

Marketingová strategie firmy Potraviny Lachman

The Marketing strategy of Potraviny Lachman
Anotace:
Diplomová práce ,,Marketingová strategie firmy Potraviny Lachman?? má za úkol navrhnout efektivní marketingovou strategii. Podnik se zabývá prodejem potravinářského zboţí, lahůdek, drogistického zboţí a výrobků určených pro domácí zvířata. Předmětem práce je analýza podniku a návrh strategie a dalších opatření, která povedou k zastavení poklesu zisku a naopak zapříčiní jeho růst. Pomocí analýzy vnějšího …více
Abstract:
The dissertation ?Marketing strategies of the grocery company Lachman? was written to devise an effective marketing strategy. The company focuses on selling food goods, delicacies, drugstore goods and products for household pets. The focus of the thesis is to analyze the company and propose a strategy with other provisions that will lead to ending the decrease of profit. With the help of an analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 11. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MOJŽÍŠ, Miroslav. Marketingová strategie firmy Potraviny Lachman. Ústí nad Labem, 2013. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická