Marketingová strategie firmy Potraviny Lachman – Miroslav MOJŽÍŠ
Miroslav MOJŽÍŠ
Diplomová práce
Marketingová strategie firmy Potraviny Lachman
The Marketing strategy of Potraviny Lachman
Anotace:
Diplomová práce ,,Marketingová strategie firmy Potraviny Lachman?? má za úkol navrhnout efektivní marketingovou strategii. Podnik se zabývá prodejem potravinářského zboţí, lahůdek, drogistického zboţí a výrobků určených pro domácí zvířata. Předmětem práce je analýza podniku a návrh strategie a dalších opatření, která povedou k zastavení poklesu zisku a naopak zapříčiní jeho růst. Pomocí analýzy vnějšího …víceAbstract:
The dissertation ?Marketing strategies of the grocery company Lachman? was written to devise an effective marketing strategy. The company focuses on selling food goods, delicacies, drugstore goods and products for household pets. The focus of the thesis is to analyze the company and propose a strategy with other provisions that will lead to ending the decrease of profit. With the help of an analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 11. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MOJŽÍŠ, Miroslav. Marketingová strategie firmy Potraviny Lachman. Ústí nad Labem, 2013. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Organizační struktura a její vliv na efektivitu a konkurenceschopnost dopravních a logistických podniků
Ondřej Novák -
Vnější a vnitřní prostředí managementu a jeho vliv na řízení organizace
Anna Mitrofanova -
Využití vnitřní a vnější motivace na pracovišti - výhody a nevýhody
Klára Vyhnálková -
Hodnocení silných a slabých stránek činnosti společnosti Česká podnikatelská pojišťovna a hodnocení vnějších příležitostí a rizik
Ondřej Novák -
Vliv vybraných vnějších a vnitřních determinantů na výši krátkodobého a dlouhodobého zadlužení českých a francouzských ICT společností
Veronika Šudová -
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí organizace a její využití ve strategickém plánování
Pavel Vávra -
Arabské jaro a jeho právní důsledky pro vnitřní a vnější hranice Schengenu
Nikola Marečková -
Průzkum trhu cestovních kanceláří
Radim Jaroš