Spokojenost zákazníka vybraného podniku – Eliška Přikrylová
Eliška Přikrylová
Bakalářská práce
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Customer satisfaction of selected company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na výzkum spokojenosti zákazníka podniku Elektro Řezníček a jeho využití v praxi. První část práce je tvořena literární rešerší pojmů, které se vztahují k oblasti spokojenosti zákazníka. Práce pokračuje částí metodickou a následně částí praktickou, ve které jsem analyzovala získaná data z dotazníku o spokojenosti zákazníků a následně bylo navrženo možné řešení problematické …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the research of customer satisfaction of the company Elektro Řezníček and its use in practice. The first part of the work consists of a literature search of terms that relate to the area of customer satisfaction. The work continues with the methodical part and then the practical part, in which I analyzed the data obtained from the questionnaire on customer satisfaction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/iwoiv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2021
- Vedoucí: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
- Oponent: Ing. David Schuller, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Shubham Garg -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Barbora Kopecká -
Analýza vlivu kvality služeb na spokojenost zákazníka
Kamil Koštiál