Pracovní listy pro výuku programování v prostředí Scratch pro ZŠ – Martina VAŠNOVSKÁ
Martina VAŠNOVSKÁ
Bachelor's thesis
Pracovní listy pro výuku programování v prostředí Scratch pro ZŠ
Worksheets for teaching programming in Scratch for primary schools
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tvorbou pracovních listů pro výuku programování v prostředí Scratch na základních školách. Pracovní listy lze uplatnit ve výuce informatiky na základních školách. Slouží převážně k rozvíjení logického a algoritmického přemýšlení. Pracovní listy se zabývají naukou základů programování.Abstract:
My bachelor thesis is focused on a creation of worksheets for the teaching programming in Scratch for primary school. The worksheets will be used during the teaching of information and communication technology on primary schools. Worksheets will be used for development of logic and algorithmic thinking. Worksheets follow up education of elements of programming.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Kateřina Kostolányová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VAŠNOVSKÁ, Martina. Pracovní listy pro výuku programování v prostředí Scratch pro ZŠ. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Information and Communication Technologies in Education
Theses on a related topic
-
Informační a komunikační technologie a jejich využití u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností
Petra Doležalová -
Přehled možností modelování útoků na současné a budoucí informační a komunikační prostředky (ICT)
Jaroslav Dvořák -
Informační a komunikační technologie ve vzdělávání zaměstnanců v soukromém a státním sektoru
Kryštof Kubalík -
Vztah mezi podporou a údržbou produktů informačních a komunikačních technologií a jejich inovací
Lucia Sittová -
Výchova a vzdělávání dětí v mateřských školách a informační a komunikační technologie
Markéta Kašičková -
Využití informačních a komunikačních technologií a jejich dopad na komunikaci a proces učení
Diana Kozlova -
Zkoumání využívání a účelnosti informačních a komunikačních technologií v online výuce matematiky během pandemie covid-19
Lucie Pokorná -
Senioři a využívání informačních a komunikačních technologií
Novosadová Novosadová