Bc. Petra Neumannová

Master's thesis

Vliv integrované marketingové komunikace na úspěšnost prodeje ve společnosti Nestlé

Effect of integrated marketing communication on the success of sales at Nestlé
Abstract:
Jak je patrné ze samotného názvu diplomové práce, zabývám se vlivem efektivní integrované komunikace na úspěšnost prodeje. Následně podrobně rozebírám reklamní kampaň a její plánování. Uvádím mediální a komunikační mix. V aplikační části analyzuji společnost Nestlé a její marketingovou kampaň na produkt NESCAFÉ Dolce Gusto. Poznatky získané z profesionálních publikací mi pomáhají s analýzou reklamní …more
Abstract:
As is apparnet from the name of the thesis, I deal with effect of integrated marketing communication on the success of sales. After that, I analyze in detail the advertising campaign and its planning. I present media and communications mix. In the practical part I analyze the company Nestlé and the marketing campaign for the product NESCAFÉ Dolce Gusto. The knowledge gained from professional publications …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: prof. MgA. Jiří Svoboda

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní