Vliv integrované marketingové komunikace na úspěšnost prodeje ve společnosti Nestlé – Bc. Petra Neumannová
Bc. Petra Neumannová
Master's thesis
Vliv integrované marketingové komunikace na úspěšnost prodeje ve společnosti Nestlé
Effect of integrated marketing communication on the success of sales at Nestlé
Abstract:
Jak je patrné ze samotného názvu diplomové práce, zabývám se vlivem efektivní integrované komunikace na úspěšnost prodeje. Následně podrobně rozebírám reklamní kampaň a její plánování. Uvádím mediální a komunikační mix. V aplikační části analyzuji společnost Nestlé a její marketingovou kampaň na produkt NESCAFÉ Dolce Gusto. Poznatky získané z profesionálních publikací mi pomáhají s analýzou reklamní …moreAbstract:
As is apparnet from the name of the thesis, I deal with effect of integrated marketing communication on the success of sales. After that, I analyze in detail the advertising campaign and its planning. I present media and communications mix. In the practical part I analyze the company Nestlé and the marketing campaign for the product NESCAFÉ Dolce Gusto. The knowledge gained from professional publications …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/nun4m/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: prof. MgA. Jiří Svoboda
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NEUMANNOVÁ, Petra. \textit{Vliv integrované marketingové komunikace na úspěšnost prodeje ve společnosti Nestlé}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2014. Available from: https://theses.cz/id/nvu11k/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová