Vliv integrované marketingové komunikace na úspěšnost prodeje ve společnosti Nestlé – Bc. Petra Neumannová
Bc. Petra Neumannová
Master's thesis
Vliv integrované marketingové komunikace na úspěšnost prodeje ve společnosti Nestlé
Effect of integrated marketing communication on the success of sales at Nestlé
Anotácia:
Jak je patrné ze samotného názvu diplomové práce, zabývám se vlivem efektivní integrované komunikace na úspěšnost prodeje. Následně podrobně rozebírám reklamní kampaň a její plánování. Uvádím mediální a komunikační mix. V aplikační části analyzuji společnost Nestlé a její marketingovou kampaň na produkt NESCAFÉ Dolce Gusto. Poznatky získané z profesionálních publikací mi pomáhají s analýzou reklamní …viacAbstract:
As is apparnet from the name of the thesis, I deal with effect of integrated marketing communication on the success of sales. After that, I analyze in detail the advertising campaign and its planning. I present media and communications mix. In the practical part I analyze the company Nestlé and the marketing campaign for the product NESCAFÉ Dolce Gusto. The knowledge gained from professional publications …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nun4m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2014
- Vedúci: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: prof. MgA. Jiří Svoboda
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová