Le rôle des marques et de la publicité dans la société de consommation (cas Benetton) – Veronika ŘEHÁČKOVÁ
Veronika ŘEHÁČKOVÁ
Bachelor's thesis
Le rôle des marques et de la publicité dans la société de consommation (cas Benetton)
Role of brands and advertising in consumer society (case of Benetton)
Abstract:
The thesis deals with the issue of brands and advertising operating in today´s society. The aim is to illustrate why customers can incline to this phenomenon, what brings them to the brand and how the advertising influences the decision-making process of shopping. I deal with brands and advertising and their importance for consumers. Then I focus on brand Benetton and its advertising campaigns. The …moreAbstract:
Bakalářská práce pojednává o problematice značek a reklamy působících na dnešní společnost. Cílem je znázornit, proč mohou zákazníci podlehnout tomuto fenoménu, co jim značky přináší a jakou roli při nákupním rozhodování sehrává reklama. Nejprve se zabývám značkami a reklamou a jejich významem pro spotřebitele. Poté se zaměřuji na značku Benetton a její reklamní kampaně. Poslední část mé práce tvoří …more
Language used: French
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 8. 2012
Accessible from:: 21. 8. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Šárka Koníčková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŘEHÁČKOVÁ, Veronika. \textit{Le rôle des marques et de la publicité dans la société de consommation (cas Benetton)}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Philosophical Faculty. 2012. Available from: https://theses.cz/id/nvy3hr/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŘEHÁČKOVÁ, Veronika. Le rôle des marques et de la publicité dans la société de consommation (cas Benetton). Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.8.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 21. 8. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyBachelor programme / field:
Philology / French oriented on applied economics
Theses on a related topic
-
Současnost a budoucnost reklamní kampaně analyzované značky
Valeriya Kremko -
Historie, současnost a budoucnost reklamní kampaně analyzované značky
Jakub Fryč -
Strategické a detailní plánování reklamní kampaně v podmínkách společnosti AGROFERT HOLDING
Lenka Linhartová -
Plánování reklamní kampaně v marketingové firmě
Jakub Oktávec -
Gender marketing na příkladu reklamní kampaně Dove
Dominika Šenková -
Nezamýšlené důsledky spotřebního jednání lidí - rozbor konkrétní marketingové kampaně
Adéla Řetovská -
Strategické a detailní plánování reklamní kampaně společnosti Karlštejnsko s.r.o.
Martina Palková -
Vliv reklamních kampaní na nákupní chování spotřebitele
Marek Putna
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights