Le rôle des marques et de la publicité dans la société de consommation (cas Benetton) – Veronika ŘEHÁČKOVÁ
Veronika ŘEHÁČKOVÁ
Bachelor's thesis
Le rôle des marques et de la publicité dans la société de consommation (cas Benetton)
Role of brands and advertising in consumer society (case of Benetton)
Abstract:
The thesis deals with the issue of brands and advertising operating in today´s society. The aim is to illustrate why customers can incline to this phenomenon, what brings them to the brand and how the advertising influences the decision-making process of shopping. I deal with brands and advertising and their importance for consumers. Then I focus on brand Benetton and its advertising campaigns. The …viacAbstract:
Bakalářská práce pojednává o problematice značek a reklamy působících na dnešní společnost. Cílem je znázornit, proč mohou zákazníci podlehnout tomuto fenoménu, co jim značky přináší a jakou roli při nákupním rozhodování sehrává reklama. Nejprve se zabývám značkami a reklamou a jejich významem pro spotřebitele. Poté se zaměřuji na značku Benetton a její reklamní kampaně. Poslední část mé práce tvoří …viac
Jazyk práce: French
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2012
Zverejniť od: 21. 8. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Šárka Koníčková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŘEHÁČKOVÁ, Veronika. \textit{Le rôle des marques et de la publicité dans la société de consommation (cas Benetton)}. Online. Bakalárska práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Philosophical Faculty. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/nvy3hr/.
Jak správně citovat práci
ŘEHÁČKOVÁ, Veronika. Le rôle des marques et de la publicité dans la société de consommation (cas Benetton). Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.8.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 8. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyBachelor programme / odbor:
Philology / French oriented on applied economics
Práce na příbuzné téma
-
Současnost a budoucnost reklamní kampaně analyzované značky
Valeriya Kremko -
Historie, současnost a budoucnost reklamní kampaně analyzované značky
Jakub Fryč -
Strategické a detailní plánování reklamní kampaně v podmínkách společnosti AGROFERT HOLDING
Lenka Linhartová -
Plánování reklamní kampaně v marketingové firmě
Jakub Oktávec -
Gender marketing na příkladu reklamní kampaně Dove
Dominika Šenková -
Nezamýšlené důsledky spotřebního jednání lidí - rozbor konkrétní marketingové kampaně
Adéla Řetovská -
Strategické a detailní plánování reklamní kampaně společnosti Karlštejnsko s.r.o.
Martina Palková -
Vliv reklamních kampaní na nákupní chování spotřebitele
Marek Putna
Názov
Vložil
Vložené
Práva