Analýza propagace firmy zaměřená na digitální marketing a sociální média – Bc. Nela Čtvrtečková
Bc. Nela Čtvrtečková
Master's thesis
Analýza propagace firmy zaměřená na digitální marketing a sociální média
Analysis of Company Promotion Focused on Digital Marketing and Social Media
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na návrh, a především analýzu digitálního marketingu a aktivit na sociálních sítích konkrétní firmy, zabývající se čištěním interiérů vozidel v Novém Městě nad Metují. Hlavní myšlenkou práce je zjistit, jestli firma využívá efektivně nástrojů digitálního marketingu a internetové reklamy, potažmo jestli naplno využívá funkcí sociálních médií pro propagaci své firmy a komunikuje …moreAbstract:
The diploma thesis is focused on the promotion and especially on the analysis of digital marketing and activities on the social networks of a particular company which is dealing with vehicle interior cleaning in Nové Město nad Metují. The main idea of the thesis is to find out that the company uses the tools of digital marketing and internet advertising effectively and if it properly uses the functions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2021
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM6767
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2021
- Supervisor: Ing. Václav Zubr, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Marcela Sokolová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČTVRTEČKOVÁ, Nela. \textit{Analýza propagace firmy zaměřená na digitální marketing a sociální média}. Online. Master's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2021. Available from: https://theses.cz/id/nw03d8/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 4. 6. 2021 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementMaster programme:
Informační management
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová (analytická) studie
Jan Půst -
Marketing na sociálních sítích
Viktória Včelková -
Digitální marketing jako nový nástroj komunikačního mixu integrované marketingové komunikace
Nataliia Bundziak -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Kohout, J.
5/6/2021
Kohout, J.
5/6/2021