Síťová aplikace pro zobrazovací zařízení – Bc. Libor ŠLACHTA
Bc. Libor ŠLACHTA
Bakalářská práce
Síťová aplikace pro zobrazovací zařízení
Network Application for Display
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je vytvoření dvou aplikací, které jsou určeny pro ovládání zobrazovacího zařízení TIS. První aplikace je určena pro lokální užití a druhá, síťová, je určena pro ovládání zobrazovacího zařízení pomocí počítačů zapojených do společné sítě. První kapitoly popisují základní parametry zobrazovacího zařízení TIS, komunikaci CAN, použití tohoto zařízení ve voze. Následující kapitoly …víceAbstract:
The objektive of this Bachelor?s thesis is to create two applications for controling TIS display. The first application is for local using, the second is for networking. The first chapter have been described common properties of TIS display, CAN communication and using TIS display in vehicles. Next chapters describe work since development of this applications to using them in operation. The end of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2010
Zveřejnit od: 22. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2010
- Vedoucí: RNDr. Tomáš Sochor, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠLACHTA, Libor. Síťová aplikace pro zobrazovací zařízení. Ostrava, 2010. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 22. 04. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Prípadová štúdia analýzy, návrhu a realizácie informačného systému založeného na architektúre klient server
Peter Pančík -
Klient pro 3D klient/server šachy
Tomáš Starka -
Přístupy k tvorbě klient/server aplikací v jazyce Java a měření jejich výkonnosti
Tomáš Dvorský -
Klient-server aplikace pro výměnu šifrovaných dat
Štěpán ČERVENKA -
Klient server aplikace pro tvorbu spisových stránek pro PČR
Filip Terbr -
Informačné systémy klient-server založené na programovaní serverovskej strany v jazyku JAVA
Rudolf Vidlička -
Vytvoření počítačové hry typu server - klient
Lukáš Vančura -
Návrh klient-server fakturačního systému s podporou exportu účetních dat pomocí standardního přenosového formátu a možností použití na mobilních zařízeních
Jakub Nacík