Bc. Petr Borovec
Master's thesis
Komplexní analýza webu a jeho optimalizace
Complex analysis of a website and optimalization
Abstract:
Předmětem této práce je komplexní analýza vybraného e-shopu pomocí dostupných analytických a marketingových nástrojů a následná optimalizace zjištěných nedostatků v oblasti SEO, UX a z dalších oblastí, jako názorná ukázka těchto činností v praxi.Abstract:
The subject of this thesis is a complex analysis of a chosen e-shop with available analytic and marketing tools and following optimization of indentified problems in the field of SEO, UX and other fields, as an illustrative example of these activities in practice.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Pavel Petr, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Borovec, Petr. Komplexní analýza webu a jeho optimalizace. Pardubice, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
System Engineering and Informatics / Informatics in Public Administration
Theses on a related topic
-
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Linda Valešová -
Využití online marketingu v gastronomických službách
Lucie Kondelíková -
Online marketing a komunikace firmy Gass-eko
Dominik Tofel -
Online marketing zaměřený na věkovou skupinu 50+.
Miroslav Solařík -
Online marketing jako podpůrný kanál prodeje
Hana Sysová -
E-commerce rychloobrátkového zboží v České republice
Kateřina Spěváčková -
Optimalizace e-shopu zdravetricko.cz, jeho technického stavu a obsahu pro vyhledávače
Eva Předotová -
Právní otázky využití internetových vyhledávačů v e-commerce
Lucie Fleková