On-line propagace vědeckého centra jako turistické destinace – Anna Sýkorová
Anna Sýkorová
Bachelor's thesis
On-line propagace vědeckého centra jako turistické destinace
Promoting On-line a Science Center as a Tourist Destination
Abstract:
Cílem této práce je zhodnotit používané nástroje on-line marketingu vědeckého centra IQLANDIA na sociálních sítí. V teoretické části práce představí základní pojmy z oblasti cestovního ruchu, který je pro společnost velmi zásadní. Další část práce se zaměřuje na internetový marketing a on-line nástroje, které s nimi souvisejí. Praktická část se věnuje společnosti IQLANDIA a jejím aktivitám na sociálních …moreAbstract:
The aim of this thesis is to evaluate the on-line marketing tools used on social networks by the IQLANDIA science centre. Tourism is very crucial for the company and the theoretical part of this bachelor thesis introduces the basic terms used in this field. The next section of the thesis focuses on on-line marketing and the associated tools. The practical part is devoted to the company IQLANDIA and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Sýkorová, Anna. On-line propagace vědeckého centra jako turistické destinace. Liberec, 2020. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Tourism
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights