On-line propagace vědeckého centra jako turistické destinace – Anna Sýkorová
Anna Sýkorová
Bachelor's thesis
On-line propagace vědeckého centra jako turistické destinace
Promoting On-line a Science Center as a Tourist Destination
Anotácia:
Cílem této práce je zhodnotit používané nástroje on-line marketingu vědeckého centra IQLANDIA na sociálních sítí. V teoretické části práce představí základní pojmy z oblasti cestovního ruchu, který je pro společnost velmi zásadní. Další část práce se zaměřuje na internetový marketing a on-line nástroje, které s nimi souvisejí. Praktická část se věnuje společnosti IQLANDIA a jejím aktivitám na sociálních …viacAbstract:
The aim of this thesis is to evaluate the on-line marketing tools used on social networks by the IQLANDIA science centre. Tourism is very crucial for the company and the theoretical part of this bachelor thesis introduces the basic terms used in this field. The next section of the thesis focuses on on-line marketing and the associated tools. The practical part is devoted to the company IQLANDIA and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Sýkorová, Anna. On-line propagace vědeckého centra jako turistické destinace. Liberec, 2020. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Tourism
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková
Názov
Vložil
Vložené
Práva