Monika Šindelářová

Bakalářská práce

Reklamní vizuál a jeho vliv na různé osobnostní typy

Visual advertising and its influence on different personality types
Anotace:
Tématem bakalářské práce je typologie osobností studentů Vysoké školy kreativní komunikace a jak podvědomě vnímají vizuální symboly použité v reklamním sdělení. Zároveň tato práce představuje nástroj marketingové segmentace s využitím typologie Myers-Briggs Type Indicator.Teoretická část se na základě studia odborné literatury nejprve zaměřuje na obecnoudefinici reklamy, využití psychologie v reklamě …více
Abstract:
Theme of this final thesis explores personality typology of students at the University of Creative Communication. This work analyses how these students subconsciously perceive visual symbols used in advertising. At the same time, this thesis represents a marketing segmentation tool with the use of typology Myer-Briggs Type Indicator. The first theoretical part which is based on specialised literature …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Libor Korman
  • Oponent: Martin Charvát

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing

 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses nx9sl7 nx9sl7/3
21. 5. 2020
Složky
Soubory
IS4u, I.
21. 5. 2020
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.