Praktická analýza marketingové komunikace – Bc. Valeriia Vorobiova
Bc. Valeriia Vorobiova
Bakalářská práce
Praktická analýza marketingové komunikace
Practical Analysis of Marketing Communication
Anotace:
Daná bakalářská práce se zabývá hodnocením marketingové komunikace v restauraci „U Čechů“. V teoretické části práce je popsána marketingová komunikace a její význam pro organizaci a jsou definovány hlavní druhy marketingové komunikace, mezi které patří reklama, podpora prodeje, přímý marketing, public relations a osobní prodej. Dále v teoretické části práce je věnována pozornost procesu marketingové …víceAbstract:
The present bachelor’s research studies evaluation of marketing communication on the example of the restaurant „U Čechů“. The theoretical part of the thesis describes marketing communication, its importance for the business organization process and gives a definition for the main types of marketing communications, such as: advertising, sales promotion, direct marketing, public relations and personal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 9. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nab2q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2016
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrated Marketing Communications of Milma
Aswathy Vattathottiyil Surendran -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Tomáš Rataj -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adriana Sailerová Rothová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Public Relations jako možný prostředek k manipulace s veřejným míněním
Petr Šťastný -
Public relations nástroj pro podporu prodeje výrobků a služeb ve společnosti XY
Magdalena Hanáková -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Michaela Franková -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Daniel Hocký