Zdroje financování malých a středních podniků v ČR – Ing. Jan Procházka
Ing. Jan Procházka
Bakalářská práce
Zdroje financování malých a středních podniků v ČR
Sources of finance in both small and middle sized enterprises in the Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce „Zdroje financování malých a středních podniků v ČR“ se v teoretické části zabývá vysvětlením základních terminologických pojmů: definice MSP, výhody a nevýhody MSP, interní zdroje a externí zdroje financování MSP. Je zde popsána aktuální situace MSP v době hospodářské krize. Tato část se podrobněji věnuje externím zdrojům – úvěrům a leasingům, neboť tyto formy financování byly podrobeny …víceAbstract:
The Bachelor Thesis „Sources of Finance in both Small and Medium sized Enterprises in the Czech Republic“ is concerned about the explanation of basic terminology in the theoretical part: definition of SMEs, the advantages and disadvantages of SMEs, internal sources and external sources of financing for SMEs are all discussed. The situation of Small and Medium sized Enterprises during the current economic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/worad/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Martina Šudřichová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jiří Horký
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria