Ing. Monika Trsková

Bakalářská práce

Efektivní komunikace se zákazníkem v Penzijním fondu České spořitelny, a.s.

Effective Communications with a Customer in Penzijní fond České spořitelny, a.s.
Anotace:
Abstrakt Cílem této bakalářské práce je posoudit efektivitu marketingové komunikace se zákazníky v bankovním sektoru, konkrétně v Penzijním fondu České spořitelny. Rostoucí konkurence a její všeobecná agresivita vytvářejí tlak na neustálou tvorbu nových vysoce sofistikovaných a inovovaných bankovních produktů a služeb. Klient tak má možnost si vybrat produkt nebo službu, která nejlépe uspokojí jeho …více
Abstract:
Abstract The objective of this bachelor’s thesis is to review the marketing communications’ effectiveness with clients of the banking sector, namely in Penzijní fond České spořitelny. The ever growing fierce competition imposes pressure upon constant creation of highly sophisticated and innovative bank products and services. A client is offered a wide variety of products or services best satisfying …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2010
  • Vedoucí: Mgr. Markéta Jansová
  • Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní