Výzkum vybraných aktivit procesu přípravy vstupu a úspěšného rozvoje nadnárodní výrobně obchodní společnosti na plně obsazeném trhu – Bc. Tomáš Hajíček
Bc. Tomáš Hajíček
Master's thesis
Výzkum vybraných aktivit procesu přípravy vstupu a úspěšného rozvoje nadnárodní výrobně obchodní společnosti na plně obsazeném trhu
Survey of selected activities in the preparation process of supranational production and business organization for the entry into a fully filled market and successful development.
Abstract:
Obsahem diplomové práce je výzkum vybraných aktivit, pro vstup nové výrobně obchodní společnosti na český trh. Jsou zde obsaženy informace, o procesech přípravy a vstupu. V úvodu je vysvětlena aktuálnost tématu, současný stav a předpoklady pro úspěšný vstup společnosti na trh. Další část diplomové práce obsahuje informace o obchodní strategii, strategickém řízení společnosti, segmentu potenciálních …moreAbstract:
The diploma thesis focuses on research of selected activities regarding the entry of a new production-commercial company to the Czech market. It presents information about the preparation and entry process. The introduction explained the timeliness issue, the current status and conditions for successful market entry. Another part of the diploma thesis contains information about business strategy, strategic …moreKeywords
Cena distribuce konkurence marketingový výzkum produkt positioning Porterova analýza pěti konkurenčních sil segmentace STEEP analýza SWOT analýza targeting trh Price distribution competitor marketing research product Porter's five forces analysis segmentation STEEP analysis SWOT analysis market
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 7. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ph765/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 8. 2011
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: Ing. Miloslav Vaňák
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HAJÍČEK, Tomáš. \textit{Výzkum vybraných aktivit procesu přípravy vstupu a úspěšného rozvoje nadnárodní výrobně obchodní společnosti na plně obsazeném trhu}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2011. Available from: https://theses.cz/id/nz187h/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová