The Public and the Media in the U.S. Presidential Campaigns – Mgr. Zuzana Pištěková
Mgr. Zuzana Pištěková
Diplomová práce
The Public and the Media in the U.S. Presidential Campaigns
The Public and the Media in the U.S. Presidential Campaigns
Anotace:
Diplomová práce „The Public and the Media in the U.S. Presidential Campaigns“ zkoumá vliv médií a veřejného mínění na průběh presidentských voleb ve Spojených Státech Amerických. Dále také vysvětluje aktuální americkou politickou strukturu, způsob volby amerického prezidenta, strukturu a politické funkce medií. Práce si také klade otázku, zda mezi veřejností, politiky a médii existují vazby ovlivňující …víceAbstract:
Diploma thesis „The Public and the Media in the U.S. Presidential Campaigns“ analyzes the power and influence of public opinion and media on the presidential elections in the United States. It also introduces the current political structure of the United States of America, the way the Presidents are elected, the structure and the political function of mass media. Another aim of this thesis was to find …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rj0bp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 2. 2009
- Vedoucí: Mgr. Zdeněk Janík, M.A.
- Oponent: M.A. Michael George
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství anglického jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Campaign Strategies of Presidential Candidates in the 2016 US election: An analysis using the Blotto Game model
Zuzana Knop-Kostková -
Discourse Strategies and Rhetorical Devices in Robert F. Kennedy's 1968 Presidential Election Campaign Speeches
Ľudovít Szőcs -
US PRESIDENTIAL ELECTORAL CAMPAIGN: the role of polling in primary elections
Alessandro Da Rold -
Prezidentské volby v České republice v roce 2023
Pavlína Ella Ondrová -
Financování přímé volby prezidenta v Evropě
Marek Šabatka -
Venkov proti městu? Geografická analýza volby prezidenta ČR v roce 2018
Filip Hermann -
Vliv multikulturního prostředí a globalizace na vedení multikulturního týmu ve
Jonáš Filgas -
Persuaze: vliv autority vs. vliv emocí
Barbora Krejčí