A Customer Satisfaction Analysis of the Company Bar, který neexistuje – Veronika Tomková
Veronika Tomková
Bachelor's thesis
A Customer Satisfaction Analysis of the Company Bar, který neexistuje
A Customer Satisfaction Analysis of the Company "Bar, který neexistuje"
Abstract:
The purpose of this bachelor thesis is to identify and analyse customer satisfaction with services of the company Bar, který neexistuje. The thesis consists of theoretical and practical part. In theoretical part the terms like customer satisfaction, CRM, NPS, customer classification, marketing communication, marketing mix and benchmarking are defined. In practical part the company Bar, který neexistuje …moreAbstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je identifikace a analýza spokojenosti zákazníků společnosti Bar, který neexistuje. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definovány pojmy jako spokojenost zákazníka, CRM, NPS, klasifikace zákazníků, marketingová komunikace, marketingový mix a benchmarking. V praktické části je představen podnik Bar, který neexistuje. Dále je definován …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2017
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TOMKOVÁ, Veronika. \textit{A Customer Satisfaction Analysis of the Company Bar, který neexistuje}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2017. Available from: https://theses.cz/id/o0gg7j/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Tomková, Veronika. A Customer Satisfaction Analysis of the Company Bar, který neexistuje. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace čajovny Rynek v Třinci
Klára Haratková -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Marketingová komunikace banky Unicredit
Veronika Sívková -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková -
Marketingová komunikace sportovního klubu
Rudolf Hanusek -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Denisa Kronusová -
Online marketingová komunikace restaurace
Derlichová Derlichová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová