Typy zátěžových situací u učitelů druhého stupně základní školy – Mgr. Martin Omelka
Mgr. Martin Omelka
Bakalářská práce
Typy zátěžových situací u učitelů druhého stupně základní školy
Types of stressful events for the teachers at the second part of primary education
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o problematice stresu a typů zátěžových situací u učitelů na druhém stupni základní školy. Obsahem teoretické části je především základní vymezení pojmu stres, stresor, zdroje, příčiny a důsledky zátěže, působící na učitele základních škol. Empirická část je zaměřena na průzkum typů zátěžových situací u učitelů druhého stupně základní školy, který byl proveden na sedmi základních …víceAbstract:
The bachelor‘s thesis disserts upon the stress dilemma and the different types of stressful events that may appear for the teachers at the second level of primary education. The theoretical part of the thesis above all contents the basic definitions of terms stress, stressor, it's sources, causes and stress effects that work upon the teachers at the primary schools. Empirical part is focused on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/l57ce/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2011
- Vedoucí: prof. PhDr. Rudolf Kohoutek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství občanské výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
The need of bridging the ELT gap between Pre-school and Primary school education
Markéta Hulánová -
The Role of English in Parents' Choice of Primary School
Pavlína Zedníková -
Implementing and using i-school in conditions of primary school Mánesova Otrokovice
Martina Rozumková -
Assessing Writing of Dyslexic Learners at Primary School
Josef Dastych -
Teaching English as a foreign language to children with special learning needs at primary school
Kateřina Kašpárková -
Rotational teaching of English language at Primary and Lower Secondary school
Michal Pospíšil -
Using game-like activities as a replacement of textbooks in English language lessons at Primary School
Dominika Slabá -
Methods of Using TPR at Upper-primary School Level
Kalužová Kalužová