Lívia Božoňová

Master's thesis

Stratégia rebrandingu značky Soberano

Stratégia rebrandingu značky Soberano
Abstract:
Cílem diplomové práce je návrh efektivní rebrandingové strategie pro španělskou značku SOBERANO na slovenském trhu. Značka Soberano patří do portfolia společnosti González Byass a můžeme ji označit za synonymum výjimečné kvality v oblasti brandy a brandy-based produktů. Konzumace brandy je tradičně kategorizována do barového prostředí pro vychutnávání si, s cílovou skupinou mužů ve věku 45+. Cílem …more
Abstract:
The aim of the thesis is to propose an effective rebranding strategy for the Spanish brand SOBERANO on the Slovak market. The Soberano brand belongs to the portfolio of the González Byass company and can be described as a synonym for exceptional quality in the field of brandy and brandy-based products. Brandy consumption is traditionally categorized into a bar environment for enjoyment, with the target …more
Abstract:
Cieľom diplomovej práce je návrh efektívnej rebrandingovej stratégie pre španielsku značku SOBERANO na slovenskom trhu. Značka Soberano patrí do portfólia spoločnosti González Byass a môžeme ju označiť za synonymum výnimočnej kvality v oblasti brandy a brandy-based produktov. Konzumácia brandy je tradične kategorizovaná do barového prostredia na vychutnávanie si, s cieľovou skupinou mužov vo veku 45 …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2024
  • Supervisor: Petr Král
  • Reader: Jan Dvořák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92143