Podnik a význam jeho zviditelnění na sociálních sítích – Bc. Gerenzel Gunaeva
Bc. Gerenzel Gunaeva
Diplomová práce
Podnik a význam jeho zviditelnění na sociálních sítích
Enterprise and the Importance of its Visibility on Social Networks
Anotace:
Diplomová práce se zabývá významem sociálních sítí pro další vývoj a zviditelnění podniku v praxi. Konkrétně se týká jazykové školy eŠko a její marketingové komunikace na sociálních sítích. Cílem práce je zhodnotit současný stav marketingu podniku na sociálních sítích a poskytovat postupy ke zlepšení sociálních sítí. Teoretická část objasňuje definice sociální sítě a její marketingové strategie, obsahového …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the importance of social networks for the further development and visibility of the company in practice. Specifically, it refers to eŠko language schools and their marketing communication on social networks. The goal of the thesis is to evaluate the current state of marketing on the company's social networks and to provide procedures for improving social networks. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 7. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jb3bx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2023
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor