Gender marketing na příkladu reklamní kampaně Dove – Ing. Dominika Šenková
Ing. Dominika Šenková
Bachelor's thesis
Gender marketing na příkladu reklamní kampaně Dove
Gender Marketing on the Example of Dove Advertising Campaign
Abstract:
Hlavním předmětem je představit gender marketing na případu Dove „Za opravdovou krásu“, který bude kromě teoretického rámce představen v podobě výzkumu vnímání této reklamní kampaně ženami ve formě polostrukturovaných rozhovorů.Abstract:
The main objective of the bachelor thesis is to present Gender Marketing on the case of Dove’s campaign "The real beauty", which will be presented, apart from the theoretical framework, as a research into the perception of this advertising campaign by women, conducted in the form of semi-structured interviews.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/q0m5z/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2012
- Supervisor: Mgr. Zdeněk Sloboda
- Reader: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Pivo v ČR. Marketing, preference spotřebitele.
Kateřina Málková -
Multisenzorický marketing a jeho vliv na hodnocení produktu spotřebitelem
Tereza Šabatková -
Vliv globalizované produkce potravin na chuťové preference spotřebitele
Martin Kulich -
Chování a preference spotřebitele na trhu s kuchyňským nábytkem
Denisa Čechová -
Vliv narůstající popularity filmu a filmových hvězd na dobový ideál krásy a každodenní oblékání v Československu na přelomu 30. a 40. let 20. století
Diana Apetauerová -
Ideál ženské krásy a jeho souvislosti s vnímáním body image v prostředí sociální sítě Instagram
Martina Homoláková -
Homo narcissus: Postmoderní ideál krásy a jeho zobrazení v marketingu
Dina Friedmannová -
Antický ideál mužské krásy ve filmových adaptacích
Jana Hubočanová