Gender marketing na příkladu reklamní kampaně Dove – Ing. Dominika Šenková
Ing. Dominika Šenková
Bachelor's thesis
Gender marketing na příkladu reklamní kampaně Dove
Gender Marketing on the Example of Dove Advertising Campaign
Anotácia:
Hlavním předmětem je představit gender marketing na případu Dove „Za opravdovou krásu“, který bude kromě teoretického rámce představen v podobě výzkumu vnímání této reklamní kampaně ženami ve formě polostrukturovaných rozhovorů.Abstract:
The main objective of the bachelor thesis is to present Gender Marketing on the case of Dove’s campaign "The real beauty", which will be presented, apart from the theoretical framework, as a research into the perception of this advertising campaign by women, conducted in the form of semi-structured interviews.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/q0m5z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2012
- Vedúci: Mgr. Zdeněk Sloboda
- Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Pivo v ČR. Marketing, preference spotřebitele.
Kateřina Málková -
Multisenzorický marketing a jeho vliv na hodnocení produktu spotřebitelem
Tereza Šabatková -
Vliv globalizované produkce potravin na chuťové preference spotřebitele
Martin Kulich -
Chování a preference spotřebitele na trhu s kuchyňským nábytkem
Denisa Čechová -
The Construction of Ideal Beauty in Cosmetic Advertising: A Discourse Analysis
Karolína Otipková -
Kulturní a sémiotická analýza reklamních kampaní zaměřených na nositelné technologie (wearable technologies) a chytré textilie (smart clothes)
Kristýna Supíková -
Ideál krásy v souvislosti s problematikou poruch příjmu potravy ve vybraných sportovních činnostech
Michaela Rozčinská -
Vliv narůstající popularity filmu a filmových hvězd na dobový ideál krásy a každodenní oblékání v Československu na přelomu 30. a 40. let 20. století
Diana Apetauerová