Využití live streamingu na sociálních sítích pro komerční komunikaci – Karin Lučanová
Karin Lučanová
Bachelor's thesis
Využití live streamingu na sociálních sítích pro komerční komunikaci
Use of Live Streaming on Social Media for Commercial Communication
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na využití live streamingu na sociálních sítích pro komerční komunikaci, což je aktuálně jeden z novějších trendů využívaných v rámci online marketingové komunikace. V práci je teoretický rozbor dané problematiky, představení streamovací platformy Twitch a možnosti jejího využití v komerční komunikaci. Následně se věnuje hledání ideální formy propagace na live streamech …viacAbstract:
This bachelor thesis focuses on the use of live streaming on social media as a means of commercial communication, which is one of the newer trends used in online marketing communication. This thesis contains theoretical analysis of the subject, introduction of the streaming platform Twitch and the options of its use for commercial communication. The thesis then focuses on finding the ideal form of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Lučanová, Karin. Využití live streamingu na sociálních sítích pro komerční komunikaci. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing - vývoj influencer marketingu v ČR
Adéla Paulová -
Influencer Marketing On Instagram
Furkan Çakir -
Využití influencer marketingu v cestovním ruchu
Michaela Kamarášová -
Instagram jako médium pro propagaci prostřednictvím influencer marketingu
Denisa Dolénková -
Sharenting a influencer marketing dětí: kidfluencing jako fenomén sociálních sítí
Dominik Gerža -
Product placement v českých filmech - významný zdroj jejich financování
Kateřina Horná -
Product placement jako marketingový nástroj v současném filmu
Anastasia Shulpina -
Marketingová komunikace - product placement
Karyna Vasiuk