Mgr. Jiří Nedoma
Bakalářská práce
Image města Velké Meziříčí
Image of town Velké Meziříčí
Anotace:
V bakalářské práci „Image města Velké Meziříčí“ je popsána současná image města Velké Meziříčí tak, jak ho vidí jeho obyvatelé. Teoretická část práce je zaměřena na image sídelních míst a městský marketing. Další část se věnuje geografické charakteristice města Velké Meziříčí. V této části jsou zohledněny fyzicko-geografická a socioekonomická hlediska. Praktická část zpracovává data získaná z dotazníkového …víceAbstract:
In the bachelor thesis Image of the Town of Velké Meziříčí, the contemporary image of the town of Velké Meziříčí is described as it is seen by its inhabitants. The theoretical part is focused on the image of settlement areas and the town marketing. Next part deals with geographical characterization of the town of Velké Meziříčí. Physio-graphical and socioeconomic factors are taken account of in this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fuohq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Ing. Libor Lněnička, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Hana Svobodová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství zeměpisu pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Teritoriální marketing významných turistických destinací Ústeckého kraje
Patricie Benešová -
Teritoriální marketing jako nástroj pro zvyšování atraktivity měst
Lucie Herbočková -
Teritoriální marketing na příkladu norských olympijských měst
Kristýna Kulhavá -
Teritoriální marketing mikroregionů Ústeckého kraje
Kateřina Dušková -
Teritoriální marketing jako nástroj regionálního rozvoje
Veronika Říhová -
Teritoriální marketing jako nástroj rozvoje venkova na příkladu působení místních akčních skupin
Zuzana Veidlichová -
Teritoriální marketing statutárního města Jihlavy v oblasti volnočasových aktivit.
Petra Dolejší -
Organizational Efficiency and Internal Marketing. How PR and Marketing can improve employee motivation
Ekaterina Lvova