Mgr. Jiří Nedoma
Bachelor's thesis
Image města Velké Meziříčí
Image of town Velké Meziříčí
Abstract:
V bakalářské práci „Image města Velké Meziříčí“ je popsána současná image města Velké Meziříčí tak, jak ho vidí jeho obyvatelé. Teoretická část práce je zaměřena na image sídelních míst a městský marketing. Další část se věnuje geografické charakteristice města Velké Meziříčí. V této části jsou zohledněny fyzicko-geografická a socioekonomická hlediska. Praktická část zpracovává data získaná z dotazníkového …moreAbstract:
In the bachelor thesis Image of the Town of Velké Meziříčí, the contemporary image of the town of Velké Meziříčí is described as it is seen by its inhabitants. The theoretical part is focused on the image of settlement areas and the town marketing. Next part deals with geographical characterization of the town of Velké Meziříčí. Physio-graphical and socioeconomic factors are taken account of in this …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/fuohq/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2013
- Supervisor: Mgr. Ing. Libor Lněnička, Ph.D.
- Reader: RNDr. Hana Svobodová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Pedagogické asistentství matematiky pro základní školy
Theses on a related topic
-
Teritoriální marketing významných turistických destinací Ústeckého kraje
Patricie Benešová -
Teritoriální marketing jako nástroj pro zvyšování atraktivity měst
Lucie Herbočková -
Teritoriální marketing na příkladu norských olympijských měst
Kristýna Kulhavá -
Teritoriální marketing mikroregionů Ústeckého kraje
Kateřina Dušková -
Teritoriální marketing jako nástroj regionálního rozvoje
Veronika Říhová -
Teritoriální marketing jako nástroj rozvoje venkova na příkladu působení místních akčních skupin
Zuzana Veidlichová -
Teritoriální marketing statutárního města Jihlavy v oblasti volnočasových aktivit.
Petra Dolejší -
Organizational Efficiency and Internal Marketing. How PR and Marketing can improve employee motivation
Ekaterina Lvova