Využití umělé inteligence v řízení vztahů se zákazníkem v marketingu – Daria Valueva
Daria Valueva
Bakalářská práce
Využití umělé inteligence v řízení vztahů se zákazníkem v marketingu
The use of artificial intelligence in Customer Relationship Management in marketing
Anotace:
Bakalárska práce se venuje aplikaci umelé inteligence v oblasti rzeni vztahù se zákazniky (CRM) v marketingu. Práce se zabyvá analyzou soucasného stavu vyuziti, hodnocenim prinosi a vyhod, identifikaci prekázek a omezeni spojenych s implementaci umelé inteligence a také popisem praktickych aplikaci v dané oblasti. Cilem studie je zhodnotit prinosy a vyhody spojené s vyuzitim umelé inteligence pro efektivnejsi …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the application of artificial intelligence in the field of Customer Relationship Management (CRM) in marketing. The work involves the analysis of the current state of use, evaluation of benefits and advantages, identification of obstacles and limitations associated with the implementation of artificial intelligence, and also the description of practical applications in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kjmk8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Patricia Jakešová
- Oponent: Ing. Lukáš Blažek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane