Daria Valueva

Bakalářská práce

Využití umělé inteligence v řízení vztahů se zákazníkem v marketingu

The use of artificial intelligence in Customer Relationship Management in marketing
Anotace:
Bakalárska práce se venuje aplikaci umelé inteligence v oblasti rzeni vztahù se zákazniky (CRM) v marketingu. Práce se zabyvá analyzou soucasného stavu vyuziti, hodnocenim prinosi a vyhod, identifikaci prekázek a omezeni spojenych s implementaci umelé inteligence a také popisem praktickych aplikaci v dané oblasti. Cilem studie je zhodnotit prinosy a vyhody spojené s vyuzitim umelé inteligence pro efektivnejsi …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the application of artificial intelligence in the field of Customer Relationship Management (CRM) in marketing. The work involves the analysis of the current state of use, evaluation of benefits and advantages, identification of obstacles and limitations associated with the implementation of artificial intelligence, and also the description of practical applications in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. Patricia Jakešová
  • Oponent: Ing. Lukáš Blažek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní