Projekt marketingové komunikace Obchodní akademie T. Bati a Vyšší odborné školy ekonomické, Zlín – Ing. Jana ŠKOLOUDÍKOVÁ
Ing. Jana ŠKOLOUDÍKOVÁ
Diplomová práce
Projekt marketingové komunikace Obchodní akademie T. Bati a Vyšší odborné školy ekonomické, Zlín
The Project of marketing communication plan of The Thomas Bata Business Academy and Higher Professional School of Business in Zlin
Anotace:
Tato diplomová práce navrhuje projekt marketingové komunikace Obchodní akademie T. Bati a Vyšší odborné školy ekonomické Zlín směrem k zákazníkovi {--} studentu 9. ročníku základní školy. Nejprve je teoreticky zpracována problematika marketingové komunikace a také přiblížena komunikace ve školství. Rovněž je provedena, za pomoci dotazníku, analý-za vnímání marketingové komunikace mezi žáky. V projektové …víceAbstract:
This Thesis is called The Project of marketing communication plan of The Thomas Bata Business Academy and Higher Professional School of Business in Zlin in the direction to the customer {--} pupil attending last year of the basic school. Firstly there are executed prob-lems of marketing communication and communication of school organization. With the help of questionnaire there is executed the analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2007
Identifikátor:
6558
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠKOLOUDÍKOVÁ, Jana. \textit{Projekt marketingové komunikace Obchodní akademie T. Bati a Vyšší odborné školy ekonomické, Zlín}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/o3izrt/.
Jak správně citovat práci
ŠKOLOUDÍKOVÁ, Jana. Projekt marketingové komunikace Obchodní akademie T. Bati a Vyšší odborné školy ekonomické, Zlín. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 03. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie fitness centra Contours
Kamila Schmiedová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová