Komunikační strategie při náboru studentů – Nikola Vrtišková
Nikola Vrtišková
Diplomová práce
Komunikační strategie při náboru studentů
Anotace:
Práce se v teoretické i praktické části zabývá komunikací při náboru studentů z hlediska marketingu. Definuje rozdíly mezi vnímáním studentů a manažerů. Zároveň práce odhaluje způsoby komunikace, které studenti a manažeři považují za nejvhodnější. Dalším výzkumným bodem bylo zjištění, jaké fak-tory přitahují studenty a podle čeho si vybírají svého zaměstnavatele.Abstract:
The goal of this thesis is to define the communication strategy of graduate recruitment. The point is to compare the different perceptions of students and managers. Thesis focuses on the values important to students when choosing an employer.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 8. 2020
Identifikátor:
http://theses.cz/id/o3worf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2020
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program:
Projektové řízení inovací
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Rebranding and Marketing Communication
Kseniia Pidgorna -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad