Nikola Vrtišková

Diplomová práce

Komunikační strategie při náboru studentů

Anotace:
Práce se v teoretické i praktické části zabývá komunikací při náboru studentů z hlediska marketingu. Definuje rozdíly mezi vnímáním studentů a manažerů. Zároveň práce odhaluje způsoby komunikace, které studenti a manažeři považují za nejvhodnější. Dalším výzkumným bodem bylo zjištění, jaké fak-tory přitahují studenty a podle čeho si vybírají svého zaměstnavatele.
Abstract:
The goal of this thesis is to define the communication strategy of graduate recruitment. The point is to compare the different perceptions of students and managers. Thesis focuses on the values important to students when choosing an employer.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 8. 2020
Identifikátor: http://theses.cz/id/o3worf/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 8. 2020

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Magisterský studijní program:
Projektové řízení inovací