Výuka německého jazyka na Waldorfské škole a klasické ZŠ – Bc. et Bc. Simona Halvová
Bc. et Bc. Simona Halvová
Bakalářská práce
Výuka německého jazyka na Waldorfské škole a klasické ZŠ
Teaching German at the Waldorf school and classical school
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o výuce německého jazyka na alternativních školách a na školách klasických. Zabývá se waldorfskou školou, konkrétně Waldorfskou školou v Brně a Základní školou Štěpánov nad Svratkou. Teoretická část vysvětluje pojmy, které jsou pro práci stěžejní, tj. výuka cizích jazyků, formy výuky, popisuje principy zmíněných alternativních škol a výukové metody, které zastupují v této …víceAbstract:
The thesis deals with the teaching of German language alternative schools and schools of classical. It deals with the Waldorf School, specifically the Waldorf School in Brno and elementary school Štěpánov nad Svratkou. The theoretical part explains concepts that are crucial for the work. For language teaching, classroom practices, describes the principles of these alternative schools and teaching methods …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/htz75/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
- Vedoucí: Mgr. Radek Pospíšil
- Oponent: Mgr. Jana Krátká, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství občanské výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Aspekty využití učebních pomůcek a didaktické techniky na středních odborných školách oboru kuchař v Žamberku a Chroustovicích
Milan Rojek -
Techniky a metody cvičení na klarinet
Tereza Volfová -
Využití didaktické techniky a učebních pomůcek ve vyučování odborného výcviku
Lukáš Prchal -
Kompenzační strategie pro dospělé studenty s dyslexií zaměřené na rozvoj dovednosti čtení s porozuměním v cizím jazyce.
Vladimíra Vokráčková -
Strategie učení se cizímu jazyku: autoevaluační zpráva školy
Barbora Winklerová -
Strategie slovní zásoby u studentů a učitelů střední zdravotnické školy v německém jazyce
Kateřina Moudrá -
Strategie vyučování a učení cizím jazykům na 2. stupni základní školy
Vít PEJCHAL -
Alternativní školy a výuka ruského jazyka
Marie Chvojková