Michaela Barhoňová

Bachelor's thesis

Influencer marketing v destinacích Středočeského kraje

Influencer marketing in the destinations of the Central Bohemian Region
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá influencer marketingem v destinacích Středočeského kraje. Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit, zda a jakým způsobem organizace destinačního managementu ve Středočeském kraji propagují destinace ve spolupráci s influencery. Dalším cílem je zjistit, zda je tato spolupráce efektivní, a případně navrhnout, jak tuto spolupráci udělat co možná nejefektivnější. Bakalářská …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with influencer marketing in the destinations of the Central Bohemian Region. The main aim of the bachelor thesis is to find out whether and how the destination management organizations in the Central Bohemian Region promote destinations in cooperation with influencers. Another aim is to find out whether this cooperation is effective and, if necessary, to suggest how to make …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 8. 2024
  • Supervisor: Petr Janeček
  • Reader: David Randuška

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/94481