Bc. Iveta Šotolová

Diplomová práce

Framing efekt a jeho využití při tvorbě marketingové a obchodní strategie

Framing effect and its use in marketing and business strategy
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vlivem framing efektu na spotřebitelské chování. Cílem bylo ověřit, zda framing efekt použitý při komunikaci ceny produktu ovlivňuje nákupní rozhodovací proces spotřebitele. Během získávání poznatků o dané problematice bylo zjištěno, že price framing je pouze jedním z typů framing efektu. Cíl práce byl proto rozšířen na zkoumání i ostatních typů efektu: risky choice, attribute …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the influence of the framing effect on consumer behaviour. The aim was to verify whether the framing effect used in communicating the price of the product influences the consumer's purchasing decision-making process. During the acquisition of knowledge on the issue, it was found that price framing is only one of the types of framing effect. The aim of the thesis was therefore …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu