Bc. Iveta Šotolová

Master's thesis

Framing efekt a jeho využití při tvorbě marketingové a obchodní strategie

Framing effect and its use in marketing and business strategy
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá vlivem framing efektu na spotřebitelské chování. Cílem bylo ověřit, zda framing efekt použitý při komunikaci ceny produktu ovlivňuje nákupní rozhodovací proces spotřebitele. Během získávání poznatků o dané problematice bylo zjištěno, že price framing je pouze jedním z typů framing efektu. Cíl práce byl proto rozšířen na zkoumání i ostatních typů efektu: risky choice, attribute …viac
Abstract:
This diploma thesis deals with the influence of the framing effect on consumer behaviour. The aim was to verify whether the framing effect used in communicating the price of the product influences the consumer's purchasing decision-making process. During the acquisition of knowledge on the issue, it was found that price framing is only one of the types of framing effect. The aim of the thesis was therefore …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendel University in Brno

Faculty of Business and Economics

Master programme / odbor:
Economics and Management / Trade Management and Economics