Caro Gardavsky, DiS.

Bakalářská práce

A Business Plan for Gardavsky Scarfs

A Business Plan for Gardavsky Scarfs
Abstract:
Dle daného formátu se tato bakalářská práce dělí na část teoretickou a praktickou. Část teoretická obsahuje především základní pojmy a jejich vysvětlení, vybrané postupy a další praktické pomůcky. Z této části pak čerpá navazující část druhá - praktická, kde je dále zpracován průzkum trhu formou kombinovaných technik marketingového výzkumu, především kvalitativního charakteru. Je zde určená cenová …více
Abstract:
According to given format, this Bachelor Thesis is divided into the theoretical and practical part. Above all, the theoretical part contains crucial terms and their explanation, following with chosen procedural rules and other practical aids. The second part is based on the theory given in the first one, starting with rather qualitative research based on a combination of marketing research techniques …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Eva Kramná, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Gardavsky, Caro. A Business Plan for Gardavsky Scarfs. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe