Návrh komunikační kampaně – Bc. Štěpánka Hajzlerová
Bc. Štěpánka Hajzlerová
Master's thesis
Návrh komunikační kampaně
Communication campaign proposal
Anotácia:
Cílem diplomové práce bylo vytvořit návrh komunikační kampaně pro internetový obchod. Práce obsahuje dvě části, teoretickou a praktickou část. Teoretická část vychází z teoretických poznatků, které byly mezi sebou kriticky srovnány, a stala se základem pro tvorbu praktické části. Praktická část se věnuje tvorbě komunikační kampaně, jejímiž hlavními body byly situační analýza, stanovení cílů a strategií …viacAbstract:
The aim of this diploma thesis was to create proposal of a communication campaign for an e-shop. The thesis consists of two parts, the theoretical and practical part. The theoretical part is based on theoretical knowledge that has been critically compared to each other and then became to be a basis for the practical part. The practical part is about the creation of a communication campaign whose main …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/c63nz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2020
- Vedúci: Ing. Pavla Marciánová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček